<中文在下頭>

yesterday i have been informed by VP
that company will promote me 1 level above.
not too surprising but surprising enough for VP
coz he kept telling me i got the best promotion package ever
among all coworkers

i was like what u expect me to say!?
i deserve even more promotion okay!!

they already under pay me for 2 years
a promotion just made it justified
they expect me to be grateful for what i deserve!?

huh i dont think so

but it's a good sign meaning big boss really like my job
so i will work hard for him
but not my manager
he always thinks i dont get enough job coz i dont OT
he only makes me not want to work for him......

anyway still good news so plan to buy a gift for myself
heehee

昨天被VP叫去辦公室
是要跟我講一下我終於升了一職等  呼~

在這種傳統到不行的產業要升不難
更何況是我這麼努力聰明能力又強又熬了兩年
他敢不升我  哼哼

不過副總開玩笑的說我是給總ㄟ放了什麼符啊
讓他力挺我是這次調整幅度最大的
回頭看看名單真的好像一滿兩年就上升一職等的只有我
有的跟我差不多同期的沒被升
都要三年才有升這一職等

基本上我對自己&這公司的要求是要一年升一等的
去年說HQ規定要滿兩年才能調整就有點不大爽
又忍一年他敢再不給我調整我就要在地上滾抗議了
何況全公司也找不到第二個跟我聰明又會做事也做了很多事情的
他不升我升誰啊  哼

結果講了半天我最想知道的數字還是沒跟我講
說下個月就知道了ㄅㄟ  =  =

這家公司都流行不講清楚說明白我才會被騙進來
這次最好不要又耍我
薪水條裡的那數字就不要讓我更不爽...............
不然明年我一定要申請調回HQ
他們最近可爽了  還發個期中獎金的  幹

不過下午上司有講  說也是會發獎金
but是by部門  我想他一定會給我比較少
因為他一直覺得我事情做比阿幾少比阿幾不忙很多
連這次要我們接詢價航線分配都很不平均
我一接就是整個歐地+紅海.......................

這哪是半個人份的工作  是一人份的工作好不好  幹
不過我已經氣到不想抱怨了
隨便他吧  我跟阿幾的意見不想聽就算了
我也不想替這種上司認真做事

唉呀基本上總是好事
我該買個什麼禮物來犒賞自己ㄌㄟ  嘿嘿嘿嘿

arrow
arrow
    全站熱搜

    cavalli 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()