Another exhausting weekend for me with the summer heat burning outside on Sunday, I went to catch an early movie with high school buddy and cousin bro and sis.
 
Buddies wanna see WALL-E and cousins wanna see batman so I had to choose one from those I have seen… so I decided to watch WALL-E again cos I wanna keep my good mood for the rest of the day.
 
After lunch, we went to a baseball game. Taiwan baseball league! Last time I went to a baseball game in TW was about 10 yrs ago… Compared with US baseball games, TW fans are a lot noisier cos they bring all different kinds of tools: microphones, beepers, plastic bats, etc. US fans are a lot more drunken… :P
 
The team that I planned to support lost it…. And the first pitcher sucked. He gave out a 4 points home run at first inning with no one out……  = =
Anyway, it’s the last game before Olympics so there were many people.
I heard those are mostly same players representing TW in Olympics baseball game and I cannot do anything else but pray for more luck for winning a gold medal.
星期天在又熱又大太陽的天氣下
一早就跑去陪看早場電影 UFO+詩恬+老王吵著要看瓦力 
表弟妹要看BATMAN
我只好二取一選了再看一次瓦力 
(總比小叮噹啦 刺客啦 地心冒險來的好)
最近實在已經沒啥好片 要等下禮拜才有MUMMY
還好瓦力真的不錯看 看兩遍都有笑點 最大笑點就是UFO
他笑得比同廳的小朋友還大聲的多…  不愧是幼稚第一名
 
隨便吃個中飯之後 就回家拿車 殺去新莊棒球場
看我暌違十年以上的 現場職業棒球賽
LA NEW熊對統一獅 上次看的時候我是兄弟的球迷 
這次就跳槽到LA NEW
(因為一定要選一邊看才有趣壓~ 
UFO
老王早就跳槽改挺LA NEW了)
 
結果 張誌家表現不好 第一局前三棒輪番上壘 
第四棒布雷第一個球就出去了
第一局  無人出局  就來個滿壘打 
我真是支持錯邊 應該去坐在統一那邊的 嗚嗚
表弟妹倒是很興奮 因為兩個小鬼頭沒看過台灣現場職棒
(表弟去LA看了YANKEEANGEL
之後比數繼續慘不忍睹下去 到第六局我已經受不了了 
也八點了 決定先回家
據說我們一離開 熊馬上再得兩分 不過也是14-3 一點用處都沒有
 
如果這些人都是我們國家代表隊選手
那我只能說 這次奧運要贏 一定很驚險… 不然就是很賽
今天來去拜個拜好了 不然叫陳媽去幫我拜一下
他說母娘從來沒讓他失望過 那可不可以幫我祈禱一下
保佑奧運今年來個金牌??
 
球場邊一個廣告讓我跟表妹笑翻天
『天天棒賽』下一句忘了 很有創意
arrow
arrow
    全站熱搜

    cavalli 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()