Yesterday coworker showed me a blog
It has a post saying that women compared with men
get a higher chance of having nightmares…
usually the nightmares of women is about losing something
someone, etc.

that nite, inevitably I got an nightmare...

I dreamed that my boss happily came telling me

that she rented an apartment near office

later if I need to OT I can just use that room and it would

be a lot more comfy than office.

Right before she was going to open the door,

my alarm went on so I waked up.

 

Its not really scary but it probably shows how much

stress I do feel about my job right now.

My coworkers were all laughing when I told them about

the dream… I can only wish my nightmare ends sooner…


昨天看到同事介紹的某BLOG  裡面一篇寫著男女大不同

說女人作惡夢的比例比男人高的多

就真的昨晚就做了個詭異的惡夢  不恐怖也不驚嚇也不是我失去什麼

 

而是夢見我老闆興沖沖的跟我說  他在公司附近租了間雅房

以後要加班可以去那邊  比在公司輕鬆的多了  云云

我兩坐電梯上五樓  有個很大的像川堂一樣的東西  擺著超大張桌子

桌子上放滿乾洗回來的衣物  都用塑膠袋套好

(因為昨天看住宅整修王看到這個的關係?!)

走到5-3  門前的桌上也放滿他的衣物  正要開門時

我的手機鬧鐘解救了我  讓我不用再繼續驚恐下去

 

跟我同事講的時候  大家都笑了

其實另外一個女生也做過一個好笑得夢

夢到我們在開部門會議  然後他往四周一看

居然所有人都在畫雪人  可能是暗示  我們的會議冷到一個不行

事實上  通常的確也是冷到一個不行

arrow
arrow
    全站熱搜

    cavalli 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()