One of my favorite chefs from food network is this lady

Giada De Laurentiis

Buddy from Boston, Gary, loves her too! not for her cooking,

but for her face and boops. :P

 

I used to sit in front of TV watching her wearing V neck and

lower her upper body to chop or smell or whatever. For that I

can totally ignore her square mouth and over reaction and

exaggerated gesture and facial expressions.

 

Unfortunately, I have never try her recipe or whatever recipe

demonstrated on food channel. I cook Chinese food most of the

time. But it is very entertaining watching how boops help her to

expand her target audience groups.

 

食物頻道中  我最喜歡的主廚之一  就是這位太太

已婚生過又整天在那邊吃吃喝喝  身材還保持相當好

大概是孫芸芸等級的貴婦命

 

我看他的主因  跟我波士頓同窗好友GARY先生理由是一樣的

好大的胸!哈!

我最喜歡看他穿著超深V領彎著腰切菜、揉麵糰、之類的

  超性感  讓我完全忽略了他討人厭的方嘴、聒噪、

過度反應  還有誇張的臉部表情和動作

 

可惜的是我從來沒真的嘗試過他的食譜

大部分時間我還是煮中式多點

但是  看著他的大胸  如何能幫他擴展潛在觀眾群族

實在是相當具有娛樂性的一件事  讓人樂此不疲

 

我最厲害的italian  大概就是prosciutto+melon

上星期買的prosciutto  在我很懶惰的情況下  被我夾bagel吃光了

可是感覺奢侈的好幸福喔~  哈~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cavalli 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()