YES, i am still at office OT right now...
working for the stupid top management conference
materials...

I really wanna tell new big head that what he is trying
to do right now is rather useless...
But i guess as far as my own career is concerned...
i better do whatever he says...



是低  我現在還在公司加班
預計八點半回家  我已經算快的了
基本上我們部門全部都還在  準備主管會議的資料
實在很想跟新頭說  搞這些東西是沒用的
因為沒有TOUCH到公司問題的源頭....

算了 為我的小命著想  我也只能照著他的吩咐去做
希望我能順利熬過這週  然後請兩天病假!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    cavalli 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()