Today VP asked me to go to his office and told me everyone is very impressed with my work for the past 3 months. So it means I have past my probation period and now am official employee here in this company!!
Heehee~

Well though of course he asked me if I feel my specialties are not fully utilized,… to be honest, it really depends on how they define my “specialties”. For me, I just want a nice stable job in a stable company where I can make stable $$$ and progress with not much stress and work load. So I think this job is pretty good for me for now. Ha~ though $$ is too little…  but anyway, I don’t need too much $$ since I have other cash inflow…  :P

the only thing i am pissed right now is still about my boss. she said she will ENSURE my FUTURE before she leaves the company. FIRST, my future is not in your hand! u r no god and i am no idiot. i know what future i want. anyway so now i got 1.5 new project on hand to work on. she was planning to give me both plans but unfortunately those two places are way too far and i wont be able to be doing it at same time.
so i will start to be busy since today!!!!  Fxxk, i was thinking to rest at least for a whole week!!!!!

剛VP
把我叫去辦公室 
跟我說我試用期的考績非常好
他希望我會繼續在這邊努力工作  雖然說他不清楚有沒有加薪  不過沒關係 
我打算等到年底一次要
總而言之  我已經通過試用期  變成正式員工啦~~ 
嘿嘿

之後又問我些問題啦
  會不會不適應(我可是菜籽命 到哪都適應好不好)
問我會不會覺得在這邊大材小用  (開什麼玩笑 
混吃等死的生活向來是我的人生目標
有這麼輕鬆可以沒事打打BLOG的工作真是太棒了!![除了不能打B有點讓人XX以外]

倒是沒問我辛不辛苦 (奇怪 
你不知道我最近加班加很大嗎?)
叫我要多融入部門 (說真的  我跟大家感情都超好ㄟ  只有四個人的部門 
能不好嗎)
多多幫助其他人 (靠 
再幫下去我直接幫他們做完算了)

反正我現在想要的就是在一個穩定的公司做穩定的工作有穩定的收入
也不用太多啦  夠用就好了  反正我還有其他收入來源  嘿嘿~

只是沒想到機車老闆昨天就開始不安於室  急著要『安排』我的未來
他說他在走之前會確保我的『將來』能夠一片光明
靠腰ㄌㄟ 我的將來的光明是在我手上  不是在你手上好嗎  你以為你誰啊!!

所以現在我手上已經又多了1.5個案子  有個0.5是因為我只需要協助
雖然他本來想兩個全都丟給我  可惜兩個案子地點差太遠  除非我可以分身同時出現
可惜我不是妙麗~  也沒在演哈力波特

所以 我今天  又要開始忙了  嗚嗚~~~  我本來計畫休息一整個星期的  亙

arrow
arrow
    全站熱搜

    cavalli 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()