Sep 22nd 2008  From Economist.com

Bicycle and car production since 1950

 

ORIGINAL ARTICLE PLEASE SEE ABOVE

 

Actually I wasn’t interested in this article too much in the

beginning and didn’t wanna waste time on bicycles. But the

photo caught my eyes and made me change my mind. If I

have this guy to bike along with me I will seriously consider

biking every single day for at least 1 hr!

Though I think the chance that guy being a gay is lot more...

Also the debates in the "comments" are very funny too!

(以下為原文翻譯)
1950年起  自行車和轎車生產量的比較
2007年共有一百三十萬台自行車被生產  預計今年會出產更多
1950-1970年間  自行車和轎車的生產量為伯仲之間
但從1970年開始自行車生產量成長率為四倍  轎車只有兩倍


 

 

其實上面都不是重點  請注意看圖片  下方的男人

我本來對這篇數據一點興趣都沒有  更別說為腳踏車寫篇文章

不過這個男人改變了我的心意  讓我決定花點時間撰文紀念之

如果他可以陪著我騎腳踏車  我想我會嚴肅考慮每天騎車一小時!

 

雖然我想他是GAY的機率比較大

還有  COMMENTS裡面的爭論非常好笑  無聊的可以去打發時間

像是  這男的裸體是假的  修片修出來的  等等

arrow
arrow
    全站熱搜

    cavalli 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()