so my best high school buddy's wedding is coming soon
the dress assistant loved us both very much
and she also hopes to do my business later if possible
(though very not possible i have to say)

so the assistant promised she will provide free bridesmaid's dress
which matches bride's dress (they are originally a set)

anyway, so i will have to try it adjusting sizes next TUE
so i have to diet tomorrow hoping my fat will disappear overnight
sigh......   >< 


茱莉亞的婚秘宛綺大概真的很愛S這對新人
除了願意提供聽說比較美麗的查理花苑捧花/胸花給新娘子
還願意免費提供搭配新娘白紗的伴娘服給我穿
大概他實在很想做到我的婚禮
所以想先讓我迷上他們家禮服  以後我這筆生意就不會跑掉
可惜要做到我這筆生意  應該真的要等很久
希望他到時還在茱莉亞  :P

重點是  星期二要去挑片兼試穿禮服  好修改尺寸
這...明天一天不吃能夠讓肥肉自動消失嗎...!??
唉............

arrow
arrow
    全站熱搜

    cavalli 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()