This must be a curse or something. I always think I am cold enough to those stupid guys and they should know what I mean by my facial expressions or gestures or “NO REACTION”

 

Some guys still surprise me, greatly.

 

Since new head can’t drive, he decided to hire a driver and make him drive for the company. When I first saw the driver I thought he is only 20 something coz he really looks very young. Then I don’t have much chance to talk to him and only took his ride twice so far to go HQ.

 

And when he drives I really wanna push him away and drive myself coz he drives unbelievably SLOW.

 

Yesterday he emailed me asking for me msn. Suspecting his purpose, I gave him the one I use for work.

When I first saw his ID I thought he is the 15-yr-old, playing online game type of teenagers.

 

Then he started to attack me with tons of questions.

How old r u? Of course I refused to answer but he replied that he is 33 now.

ET: 33 to start a career as a driver!...  hmmmmmm very interesting…..

Next he asked me when is my bday

 

Today he asked me where do u live? I said Taipei.

Then he asked with ur parents?

I was busy like crazy and really don’t want to deal with this crap

So I closed the window. BUT he asked me again in the afternoon!!!!!

WTF don’t u know no answer means U R NOT SUPPOSED TO ASK THIS QUESTION!!!!????

 

Fuck why the hell I always bump into idiots like these!?

He sit right behind me and I asked my coworker if I look extremely bored and nothing to do!?

Though I again just closed the window coz I don’t want to create trouble.

 

I should just put up a sign saying NO STUPID MAN CLOSER THAN 1FT

I can put up with stupid women but not idiotic man!

 

昨天  新請的司機來EMAIL  跟我要MSN

回信時問他是私用還是公用? (雖然我跟他也沒有公事好談)

還是給了不常用的那個

 

跟同事閒聊時 一直以為司機大概只有20出頭  比我小

因為  誰會30歲了才開始朝司機這個志向發展

加上看到他MSN ID  又臭又長的長良川怎樣 奇藤義雄怎樣

同事說應該是有在玩online game 更讓我確定這人心智只有18歲程度

 

然後就開始讓我不爽

說真的  不是我要嫌  劈頭就問人你幾歲  這禮貌嗎

就算他有先告訴我他64年次的好了  我又沒問我也不想知道

跟我說我就要跟你說嗎  這是小學生交換資訊以示公平嗎

 

然後又問生日  心不甘情不願的回答了獅子座之後  就說開會去

然後滿心歡喜的以為我擺脫了司機之後

 

今天馬上證明我可以錯的多離譜  還有這些男人是多令人厭惡

 

一早我正忙得焦頭爛額  他老兄MSN問我住哪

廢話我在台北上班難道住屏東嗎  所以我就回答台北

然後又繼續問  『跟父母一起住嗎』

這時我神經線就斷了  我住哪到底乾你屁事  問這麼多你警察防堵偷渡客啊

可是我很有風度的決定不鳥他  關掉視窗  天知道我有多想回他乾你屁事這四個字

為了辦公室和諧我還是忍了這口氣

 

想說他應該就知道我的意思了吧

結果他老兄居然下午又傳一次一樣的問句+不一樣的表情符號過來

幹你以為弄個(H)你就不是33歲的司機

還是就可以化身成某online game 路人甲的『拱工~』嗎!?

 

我現在可是老闆的血滴子+東廠  等他準備好馬上就要滿手血腥

你以為我是什麼美艷小秘書加班到半夜寂寞難耐就會隨便找司機在辦公桌上做起來嗎

 

白吃!

我可以忍受笨女人  可是我完全無法忍受蠢男人

arrow
arrow
    全站熱搜

    cavalli 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()